– HAKU ON PÄÄTTYNYT –
Tehtävät ja tarvittavat taidot
Tulevassa työssäsi olet osa seitsenhenkistä asiakaspalvelun ja taloushallinnon tiimiämme. Tehtäviisi kuuluu monenlaisia tiimin vastuulla olevia, taloushallintoon painottuvia tehtäviä, kuten esimerkiksi ostolaskujen ja matkalaskujen käsittelyä, kirjanpitoon liittyviä töitä ja reklamaatiokäsittelyä. Työnkuvaa on mahdollisuus kehittää osaamisesi ja kiinnostuksesi mukaan.
Tuleva työsi vaatii asiakaspalveluhenkisyyttä ja tiimityötaitoja. Odotamme sinulta taloushallinnon osaamista ja/tai koulutusta (esim. tradenomi). Voit yhtä hyvin olla vastavalmistunut kuin kokemusta jo pitempään kerännyt henkilö.
Työskentely meillä
Tarjoamme mielenkiintoisia ja vaihtelevia työtehtäviä sekä mahdollisuuden oppia jatkuvasti uutta. Työilmapiirimme on reilu ja kannustava. Perehdytämme sinut kaikkiin tehtäviisi ja tuemme sinua työssäsi. Käytössäsi on modernit työkalut ja meiltä saat hyvät työsuhde-edut (mm. lounassetelit, virike-edut ja sairauskuluvakuutuksen).
Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja se alkaa sopimuksen mukaan. Työ tehdään pääsääntöisesti viihtyisällä Turun toimistollamme, mutta osan työstä voit tehdä halutessasi etänä.
Hakeminen
Lähetä hakemuksesi ja CV:si mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 12.2.2023.
Triolab Oy on vuonna 1986 perustettu korkealaatuisten diagnostiikka- ja tutkimustuotteiden myyntiin, tuotetukeen ja huoltoon erikoistunut asiantuntijayritys. Meillä työskentelee lähes 50 alan ammattilaista. Triolabin pääkonttori ja varasto sijaitsevat Turussa. Sen lisäksi meillä on aluetoimistot Espoossa ja Tampereella. Yrityksemme kuuluu pörssinoteerattuun AddLife-konserniin.